۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۰۰۷۶
پیشکسوت والیبال ایران با بیان اینکه شانس صعود تیم ملی به المپیک بسیار ناچیز است، اظهار داشت: والیبال ایران سکته کرده است.
کد خبر: ۳۴۹۶۴

محمودی: نام معروف را پاک کنید و اجازه دهید رئیس آینده تصمیم‌گیری کند

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی خطوط، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال این روزها بسیار داغ است. فدراسیون والیبال پس از برگزاری چند جلسه در نهایت به 6 گزینه نهایی رسید که دو نفر از آنها مربیان ایرانی هستند. یکی پیمان اکبری و دیگری سعید معروف؛ از گوشه و کنار شنیده می‌شود با وجود مخالفت‌هایی که از حضور معروف روی نیمکت تیم ملی می‌شود، فدراسیون‌نشین‌ها علاقه خاصی به این گزینه دارند.

نام معروف را از بین گزینه‌های هدایت تیم ملی پاک کنید!

بهنام محمودی، درمورد گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: به نظر من باید نام سعید معروف را از بین گزینه‌های هدایت تیم ملی پاک کنند، چون او یک سرمایه ملی است و باید برای رسیدن به سرمربیگری تیم ملی پله پله بالا بیاید. به عقیده من سرمربیگری تیم ملی برای سعید معروف زود است و آقایان فقط می‌خواهند با نام او بازی کرده و فکرها را معطوف به موضوع دیگری کنند. سرمایه‌های ملی باید حفظ شوند و برای مربیگری و مدیریت باید راه درست را طی کنند. 

برای انتخاب سرمربی، رئیس آینده باید تصمیم‌گیری کند

وی ادامه داد: حدود 2 هفته دیگر زمان مدیریت داورزنی در فدراسیون والیبال به اتمام می‌رسد و باید سرپرست برای فدراسیون انتخاب شود. به عقیده من برای انتخاب سرمربی هم رئیس آینده باید تصمیم‌گیری کند که چه کسی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. از سوی دیگر برای انتخاب درست باید ببینیم که چقدر شانس صعود به المپیک داریم و بر اساس آن به یک گزینه برسیم. فکر می‌کنم خیلی بد است که به المپیک صعود نکنیم، چون مردم دنیا از دیدن ستاره‌های والیبال ایران محروم می‌شوند و ستاره‌های خودمان هم ضربه سنگینی می‌خورند.

 عدم تربیت مدیر والیبالی از بی‌عرضگی خودمان است

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: وقتی یک فدراسیون به چند هدف خود نمی‌رسد یعنی شکست خورده و نمره قابل قبولی نمی‌گیرد. اینکه بگوییم ما می‌خواهیم از صفر بسازیم صحبت درستی نیست. اگر می‌گوییم مدیر والیبالی تربیت نکرده‌ایم از بی‌عرضگی خودمان است.

 در حال حاضر باید از برنامه‌های رئیس آینده خبردار باشیم، نه سرمربی آینده

محمودی گفت: برای انتخاب سرمربی چه الان، چه یک ماه آینده تفاوتی وجود ندارد. موضوع مهم این است که اولویت ما در شرایط کنونی اصلاً انتخاب سرمربی نیست و باید تکلیف رئیس فدراسیون زودتر مشخص شود. در حال حاضر مردم و هیأت‌ها و ... باید از برنامه‌های رئیس آینده خبردار باشند، نه از برنامه‌های سرمربی آینده! فردی باید رئیس فدراسیون شود که بتواند ماشین به گِل نشسته والیبال را از این شرایط خارج کرده، تمیز کرده و به حرکت درآورد.

 سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم، اما والیبال به خون تازه نیاز دارد

وی تصریح کرد: من در حال حاضر در مشهد مقدس حضور دارم و به امام رضا (ع) قسم که منظورم از حرف‌هایم، خودم نیستم  و سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم، اما عمیقاً اعتقاد دارم که والیبال به یک خون تازه نیاز دارد تا تحرکی در آن ایجاد شود. با احترام خاصی که برای تمام بزرگترها هم قائل هستم باید بگویم که آنها باید از مسائل اجرایی خارج شده و در نقش مشاور فعالیت کنند تا تجربیات خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند. 

 والیبال ایران سکته کرده است

پیشکسوت والیبال ایران با بیان اینکه شانس صعود تیم ملی به المپیک بسیار ناچیز است، اظهار داشت: والیبال ایران سکته کرده است. چرا به این روز افتادیم؟ من تمام این موارد را یادداشت کرده‌ام و برای رفع آنها برنامه دارم. واقعیت این است که الان همه مردم ناراضی هستند و هرکاری که آقایان می‌کنند بی‌فایده است، چون تصمیماتی که گرفته می‌شود در نهایت باید مورد تایید فرد دیگری که همان رئیس فدراسیون آینده است قرار بگیرد.

می‌خواهند بگویند مقصر تمام اتفاقات عطایی است

محمودی ادامه داد: الان پشت سر هم جلسه برگزار می‌کنند که بگویند مقصر تمام اتفاقات اخیر بهروز عطایی است. من این موضوع را قبول ندارم. شاید بخشی از نتایج تیم ملی به دلیل مشکلات کادر فنی بود، اما نمی‌توان تمام ضعف‌های موجود در والیبال را به گردن عطایی انداخت. متاسفانه به جایی رسیده‌ایم که مردم تلویزیون را موقع پخش مسابقات والیبال خاموش می‌کنند. در چنین شرایطی اعتقاد دارم که رویه، سیاست و آدم‌ها باید تغییر کنند.

متاسفانه هیأت‌ها از ترس‌شان فقط منتظر هستند

وی تصریح کرد: در حال حاضر قدرت دست فدراسیون نشین‌ها است، اما هیأت‌های استانی ما افراد باهوشی هستند. آنها گفته‌اند منتظر هستند تا سرپرست برای فدراسیون انتخاب شود تا برای پای میز مذاکره بنشینند، چون الان می‌ترسند از یک گزینه در انتخابات حمایت کنند و فدراسیون به آنها امکانات ندهد.

پایان پیام/

برچسب ها: والیبال رضا داورزنی المپیک
ارسال نظر
آخرین اخبار